تاریخچه شهر امیدیه ، آغاجاری ، میانکوه و حومه

این وبلاگ به منظور جمع آوری اطلاعات پیرامون تاریخ شهر امیدیه و حومه میباشد

تاریخچه شهر امیدیه ، آغاجاری ، میانکوه و حومه

این وبلاگ به منظور جمع آوری اطلاعات پیرامون تاریخ شهر امیدیه و حومه میباشد

دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی فاریابی میانکوه 1352

نظرات 10 + ارسال نظر
مجید ابوالحسنی یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 04:58

آقای کریمی خسته نباشی داداش.من به سهم خودم ازت ممنونم.عکس های قدیمی هم چند تایی دارم که باید ببینم به درد میخورن یا نه.یه پیشنهاد داشتم اونم اینه که زیر عکسها اسامی هم نوشته بشه چون اینا خیلی کمیابن (دست کم اونایی رو که صاحب عکس یادشه)و باعث میشه تعداد بیشتری از قدیمیها بیان و به وبلاگتون سر بزنن.من ازین به بعد بیشتر سر میزنم و سعی میکنم مطالب خوندنی برات بفرستم... دوست دارم همشهری

سلام دوست عزیز . ببخشید . من نظر شما را الان دیدم . این شماره تماس منه. خوشحال میشم عکسهاتون رو ببینم . اگر تمایل داشته باشید می تونم عکسهاتون رو به نام خودتون در وبلاگ قرار بدهم
09169534756

شاهین لرکی بیمه کار افرین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 21:20

سلام اقا محسن چرا از تشکیلات بیمه کار افرین چیزی هک نکرده ای طایفه لرکی مساوی است با بیمه کار افرین

امین شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 11:59 http://www.behesht1389.parsiblog.com

سلام دوست عزیزم ازاینکه در این زمینه فعالیت می کنید بسیار خوشحال شدم خسته نباشید
اینجانب در زمینه بیماری اتیسم در کشور فعالیت می کنم
جهت شناخت واگاهی جامعه نسبت به این بیماری مارا بانام بچه های اتیسم استان خوزستان لینک نمایید.
سایت شما لینک شد
امین فرهادی
انجمن اتیسم استان خوزستان

بهزاد فولادوند یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 18:26 http://naftarchery.blogfa.com

با سلام مرسی از سایت قشنگی که راه اندازی کردی خدا قوتت بده

مربی باشگاه تیر اندازی با کمان نفت امیدیه

کوثر چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 09:04

ببخشید اگه میشه عکس از نمای شهرتون تو وبلاگ قرار بدین من نامزدم امیریه درس می خونه خیلی دوسدارم شهرتون ببنم

لیدی دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 23:38

با شپاس از تلاش شما... اگه میشه بیشتر روی مناظر شهر کار کنید تا دیگر هم وطنان از دیدن مناظر شهر لذت برده و حداقل آگاهی بصری ممکن رو از شهر و منطقه بدست بیارن.منم سعی میکنم چنتا عکس و خاطره براتون میل کنم.بازم ممنون

mina چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 18:08

سپاس از شما و زحمات شما. از دیدن این سایت خیلی ذوق زده شدم. داشتم دنبال اطلاعاتی از شهر زادگاهم می گشتم.
خیلی حظ بردم.. اما چرا بازگویی خاطرات از زبان زنها این همه کمه؟ و مهم تر چرا دیگه ادامه ندادید توی این یک ساله گذشته؟ ایکاش می شد از میانکوه و نمره یک و بندری ها هم خاطراتی جمع آوری کرد.. عالی بود. دست مریزاد

سلام دوست عزیز
یه مشکلی برام پیش اومد و یه عده آدم نامرد مطالبم رو دزدیدن و توی سایت خودشون زدند . برای همین تموم عکسها رو حذف کردم تا روشون برچسب بزنم . در مورد مطالب مربوط به خانم ها چون مطالب نوشته شده به صورت مصاحبه بود و کمتر به خانم ها دسترسی بود . برای همین اگر شما مطالبی دارید که دوست دارید در این وبلاگ نوشته بشه یا عکسی از امیدیه قدیم و شخصی تهای اون دارید با توضیحات برام ایمیل کنید .
آدرس ایمیلم :
mohsen.karimy@hotmail.com

mina یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 03:51

با تشکر از پاسخ تان. برای تان امیلی فرستادم.

z setayesh یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 15:50

salam khobi man ham mesle baghie khoshhal shodam az rahandazi in sait omidvaram az khaterat khanomha ham estefade konid mersi bye

grshamed پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 22:37 http://grshamed.blogsky.com/

سلام خسته نباشید.دوستی دارم در میانکوه بنام هوشنگ عباسی لرکی که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه هیچ خبری از ایشان ندارم .اگه امکان داره در صورت آشنائی باایشان سلام مرابه ایشان برسانید.دردانشگاه کرمانشاه همکلاس بودیم.حامد هستم اهل رشت. ممنون

متاسفانه ایشان را نمیشناسم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد